söndag 9 augusti 2009

Tog en tur och turen vände

Pizzan åkte i golvet, det regnade in på balkongen, 2 glödlampor gick sönder, mjölken landade som små flirtkulor i det sista kaffet och ungarna ovanpå övade blinka lilla stjärna på trumpet halva dagen.

Jag hade nära till tårar, men som tur är också nära till ett köpcenter fullt med reaskyltar. Jag tog det för den här dagen mycket modiga beslutet att gå dit för att panikfynda. Döm om min förvåning, men jag tror att turen vände och på allmän begäran visar jag nu upp sommarens hetaste byxfynd!



Shorts: Riley, Brothers

4 kommentarer:

  1. Joo... jag avskyr såna där dagar som börjar med att man skakar om juicepaketet utan att märka att någon annan redan skruvat av kapsylen. För de brukar alltid fortsätta med att man tappar hela nyöppnade strösockerpaketet i golvet. Visste inte att panikshopping var ett botemedel men tar genast till mig tipset och ska bevara det tills behov uppstår nästa gång.
    Byxorna ser sköna ut. (Hoppas att du inte råkade sätta dig på ett blåbär sedan.) /I.

    SvaraRadera
  2. :-). Ja, se där. Man är alltså inte ensam om de där dagarna. Nej, byxorna har klarat sig hittills. Blåbär brukar jag placera på mina tröjor, ganska högt upp så att det inte ens hjälper att man har på sig en annan tröja över. Letar fortfarande efter ett bra botemedel mot blåbär på vit t-shirt...

    SvaraRadera
  3. Tips:
    Gå med i en förening som marknadsför sig med snygga, lagom stora pins!

    SvaraRadera
  4. Smart! Funderar på om det ska stå något i stil med "ned med färgade bär" eller något sådant på den....

    SvaraRadera